četvrtak, 17. prosinca 2015.

Krekeri sa sirom

Sastojci:

2 jaja,
250 grama MIX B SCHAR bezglutenskog brašna
(po potrebi dodate još brašna),
50 grama maslaca
( sobne temperature),
150 grama krem sira,
pola vrećice  parmezana,
sol,
začini po želji ja sam stavila kurkume i ružmarina


Priprema:
Od navedenih sastojaka umijestite čvrsto a glatko tijesto.

Razvaljate tijesto na pobrašnjenoj podlozi ne jako pre tanko na jedno 4 do 5 mm.
Ja sam koristila malu modlu ali da vam je lakše uzmite napr. čašicu za rakiju,
da dobijete okrugli oblik krekera.
Slažete  ih u kalup na koji ste stavili papir za pečenje.
Malo sam ih lagano ispikala sa vilicom rupice po krekerima možete napraviti
Zagrijte pećnicu na 180 stupnjeva i pecite 12 minuta neka dobiju lijepu zlatno žutu boju.

Dobar Tek! :)









Broj komentara: 5:

  1. Iz zdravstvenih razloga pitam: da li je moguće i u kojem promeru zameniti to bezglutensko brašno pravim kokos brašnom? Unapred hvala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bi onda jaja povećala jer kokos brašno jako upija 4 jaja,
    ostavite ovu količinu brašna jer ovo budete isprobavali mislim da bi moglo biti jako dobro :)
    Svakako probajte.

    OdgovoriIzbriši
  3. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko dugo mogu da stoje? da li su pogodni da se ponesu na put za prvu pomoć?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu do tri dana najviše sadrže jaja pa mislim d anebi bilo baš dobro duže.
      Inače krekeri nisu izgubili okus niti da su se promijenili.
      Ja sam ih nosila na put meni su bili baš uredu,
      često ih radim stoje mi u kutijici nemam problema sa tvrdoćom.

      Izbriši