srijeda, 20. siječnja 2016.

Moja bezglutenska tjestenina :)


Jedna od najvećih strasti mi je izrada domaće tjestenine.
Ne mogu vam opisati radost  koju sam osjetila kad sam je prvi put umijesila i dobila željeni oblik.
Bila sam tako sretna i zadovoljna da sam ciknula od veselja.
Obožavam tjesteninu ali kupovna je skupa  i nije mi bila ukusna pa sam bila ne zadovoljna.
Naravno da upotrijebim kupovnu bezglutensku za one dane kad moram skuhati nešto  na brzinu.
Ako kupujete bezglutensku tjesteninu, preporučila bih vam Sam Mills meni je jako ukusna.
Nemojte se bojati izrade domaće tjestenine,jer nema boljeg  okusa od domaće koju ste napravili svojim rukama.
Možete upotrijebiti i razne modlice,prilagođavati si debljinu tijesta kad ga razvaljate puniti je raznim koje volite, a možete napraviti i šarenu od raznog povrća.
Zaista je bezbroj mogućnosti.
Na blogu se nalazi mnogo recepata za domaću tjesteninu a snimila sam i kratak video zapis kako je umijesiti.
Mnogi su je zavoljeli i to mi je baš drago jer pripremiti sam hranu  koju jedeš je nešto neprocjenjivo.
Kuhanje,ljubav i zadovoljstvo:
svaki dan to primjenjujem u svojoj kuhinji i trudim se prenijeti drugima putem fotografije i samog recepta jer me to čini sretnom.
Kuhati sam si pripremati obroke, to je posebna strast.

I dalje smišljam razne oblike tjestenine, da ne bude uvijek ista - to bi bilo zaista dosadno. ;)










Nema komentara:

Objavi komentar