srijeda, 6. travnja 2016.

Košarice sa jabukama


Sastojci za tijesto:

280 grama MIX B SCHAR bezglutenskog brašna,
160 grama maslaca
(bez laktoze hladan),
mahuna vanilije ili ekstrakta
 (po želji)
par žlica hladne vode ili mlijeka
1 jušna žlica šećera
                      


                                                                          Priprema:

Umijesiti tijesto od navedenih sastojaka i ostaviti ga u frižideru,
 da odmori dok pripremate nadjev.
Tada razvaljate tijesto i modlom izrežete ružice.
Slažete ih u kalup za muffine te peći na 180 stupnjeva 20 minuta.
Vaditi ih iz kalupa tek kada se potpuno ohlade.

Nadjev po želji ja sam punila ribanim jabukama i cimetom.



Broj komentara: 5:

  1. Pozdrav, ponovno ja s pitanjem, napravila sam recept,ali na kraju u obliku tarta jer mi se tijesto skroz raspadalo.Uopce nisam mogla oblikovati ruzice u kalupe od muffina jer kad bi ih isla stvait u kalup skroz bi pukle. znate li mozda u cemu je problem?

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaista ne znam možda ste ga pretanko razvaljali.
    Vidite da sam ja dosta debelo tijesto razvaljala.
    Ili ga niste dovoljno držali u frižideru oko pola sata ili jednostavno negdje na hladnije mjesto. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bilo je i duze u frizideru, neznam jeli to mozda problem...

    OdgovoriIzbriši
  4. Znate šta napravite drugi put probajte tijesto rađe ostaviti negdje na hladnom ali ne frižider nego na hladnije mjesto.
    Jedino mi to pada na pamet.
    Ja sam ih neki dan opet radila tako sam napravila možda pomogne.


    OdgovoriIzbriši